Dag 31. Woensdag 24 juni. - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Bert Penning de Vries - WaarBenJij.nu Dag 31. Woensdag 24 juni. - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Bert Penning de Vries - WaarBenJij.nu

Dag 31. Woensdag 24 juni.

Blijf op de hoogte en volg Bert

27 Juni 2015 | Nederland, Oosterhout

Vandaag eens zien of ik naar Oosterhout aan de Waal rijdt.
Pittig stuk maar als het weer mee zit is het te doen.
Vanaf Spik naar Swalmen, Venlo, Arcen, Gennep, Mook, Nijmegen en Oosterhout.
Het weer zat dus mee.
' s- morgens nog wat fris maar later kwam de zon door.
De weg was een beetje bekent.
Niet echt veel veranderd volgens mij.
Op camping " de Grote Altena " ben ik ook al 2 x geweest dus ook bekend.
Mooie camping langs de Waal en een recreatie ruimte voor als het slecht weer is.
Er staat ook een gezin met één kindje uit Finland met een trekkers tentje.
Zij zijn op de motor met zijspan en gaan naar Engeland.
Tent enzo gedaan en straks langs de Waal zitten en bootjes kijken.
Maar nu eerst koffie.

Bert

Deze fietsreis gaat van Alphen aan den Rijn (NL) naar Bad Zurzach (CH). Vertrek rond 25 Mei. Heenreis volgens route Paul Benjaminse: Alphen aan den Rijn – Veghel – Maastricht – Luxemburg – Metz – Basel – Bad Zurzach. Een paar dagen/nachten bij Charlotte en Peter in Bad Zurzach. Terugreis gedeeltelijk volgens Rheinradweg en route Hans Reitsma: Bad Zurzach – Basel – Strasbourg – Mainz – Koblenz – Köln - Roermond – Alphen aan den Rijn.