Het zit er weer op. - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Bert Penning de Vries - WaarBenJij.nu Het zit er weer op. - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Bert Penning de Vries - WaarBenJij.nu

Het zit er weer op.

Blijf op de hoogte en volg Bert

27 Juni 2015 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Geslapen in mijn eigen bed, badkamer dichtbij met alles er op er er aan.
Ontbijten en koffie.

De terug reis van Bad Zurzach naar huis langs de Rijn was minder klimwerk en ook minder vermoeiend.
Het is een mooi gebied afwisselend vlak naast de Rijn en ook wel door bossen.

Op deze reis is totaal 2174 km afgelegd.
33 dagen weggeweest, waarvan 28 dagen gefietst.
Het is weer mooi geweest.

• 28 Juni 2015 - 10:42

Arie En Joke:

Fijn dat je weer heelhuids thuis bent gekomen. Lekker de laatste dagen nog met mooi weer kunnen fietsen. Wij zijn vrijdag nog in de Maasduinen (onder Gennep) wezen fietsen.
    Kom maar lekker bij en laat je maar eens lekker verwennen.
    Goed gedaan hoor zo'n lange rit in je uppie!

• 29 Juni 2015 - 12:56

Inge:

Lekker weer thuis!! Ik ben trots op je!
    Kus.

• 30 Juni 2015 - 11:36

Riny:

Zo Bert, weer lekker thuis? Je hebt mooi weer meegenomen. Nu ga je de Laura nog even erachteraan rijden? Mooi. Dan kick je lekker af. Het voordeel is, je hoeft nu geen slaapplaats meer te zoeken.
    We zien je snel.
    Hans en Riny

Bert

Deze fietsreis gaat van Alphen aan den Rijn (NL) naar Bad Zurzach (CH). Vertrek rond 25 Mei. Heenreis volgens route Paul Benjaminse: Alphen aan den Rijn – Veghel – Maastricht – Luxemburg – Metz – Basel – Bad Zurzach. Een paar dagen/nachten bij Charlotte en Peter in Bad Zurzach. Terugreis gedeeltelijk volgens Rheinradweg en route Hans Reitsma: Bad Zurzach – Basel – Strasbourg – Mainz – Koblenz – Köln - Roermond – Alphen aan den Rijn.

Actief sinds 15 April 2015