Dag 32. Donderdag 25 juni. - Reisverslag uit Hagestein, Nederland van Bert Penning de Vries - WaarBenJij.nu Dag 32. Donderdag 25 juni. - Reisverslag uit Hagestein, Nederland van Bert Penning de Vries - WaarBenJij.nu

Dag 32. Donderdag 25 juni.

Blijf op de hoogte en volg Bert

27 Juni 2015 | Nederland, Hagestein

Zo lekker weer, zonnetje is er al om 9 uur.
Nog even en dan ga ik weer op pad.
Eerst even het Fins stel bekijken hoe die alles inpakt en in het zijspan van de motor stopt.
Zeer aparte motor.
Langs de Waal, Amsterdam Rijnkanaal, en de Lek naar camping
" Everstein " bij Hagestein.
Rustig fietsen de benen weten dat ik bijna thuis ben en zijn bijna niet vooruit te krijgen.
Nog steeds lekker weer en op de camping, door de buren uitgenodigd voor een verfrissing en praatje, zij komen uit Utrecht en zijn regelmatig op de camping in de caravan.
Voor de rest hetzelfde liedje.
Morgen laatste stukje naar huis.

• 06 Juli 2015 - 12:15

Danielle:

Toch gek dat onze hersenen moeite hebben met het laatste stuk.
    Heen fietsen oke, maar je moet ook weer terug.
    Voor mij persoonlijk was het een rare fietstocht.
    Vanaf Zwitserland terug ben ik minder bezig geweest met je fietstour. Je was al weer op de terugweg en ondanks de kilometers die je hebt gefietst, was je niet ver weg.
    Ben nu al benieuwd waar je volgende tocht naar toe gaat.
    Tot gauw Dikke kus van Fran, Danielle en Michael

Bert

Deze fietsreis gaat van Alphen aan den Rijn (NL) naar Bad Zurzach (CH). Vertrek rond 25 Mei. Heenreis volgens route Paul Benjaminse: Alphen aan den Rijn – Veghel – Maastricht – Luxemburg – Metz – Basel – Bad Zurzach. Een paar dagen/nachten bij Charlotte en Peter in Bad Zurzach. Terugreis gedeeltelijk volgens Rheinradweg en route Hans Reitsma: Bad Zurzach – Basel – Strasbourg – Mainz – Koblenz – Köln - Roermond – Alphen aan den Rijn.

Actief sinds 15 April 2015