Dag 22. Maandag 15 juni - Reisverslag uit Lauterbourg, Frankrijk van Bert Penning de Vries - WaarBenJij.nu Dag 22. Maandag 15 juni - Reisverslag uit Lauterbourg, Frankrijk van Bert Penning de Vries - WaarBenJij.nu

Dag 22. Maandag 15 juni

Blijf op de hoogte en volg Bert

18 Juni 2015 | Frankrijk, Lauterbourg

Eerst Strasbourg door, dat ging goed, had gisteren opgelet.
Door de stadswijken en later bosgebied richting Gambsheim, Offendorf, Herrlisheim en bij Drusenheim met de pond over de Rijn naar de rechteroever, wat meer langs de Rijn fietsen.
Even kijken bij sluis complex, toevallig moesten er 2 flinke duwbakken door, denk wel 5 meter hoogte verschil.
Naar Seltz, 1e camping dat was zo armoedig en saai, naar de 2e die was 5 km verder, ook niets zo te zien.
De 3e camping zag er goed en netjes uit, ruim en een mooie entree.
Tent ritueel en daar kwam Henk ( had hem al 2x eerder ontmoet).
Praatje hoe ik had gereden enzo.
Röstie gegeten met jawel ........braadworst.
Wifi op de telefoon werkt wel, maar op de tablet ho maar.
De site 4x geprobeerd en de laatste keer was ik over de helft met mijn verhaal toen het weer mis ging, dus ik stop ermee @*$#g...

Bert

Deze fietsreis gaat van Alphen aan den Rijn (NL) naar Bad Zurzach (CH). Vertrek rond 25 Mei. Heenreis volgens route Paul Benjaminse: Alphen aan den Rijn – Veghel – Maastricht – Luxemburg – Metz – Basel – Bad Zurzach. Een paar dagen/nachten bij Charlotte en Peter in Bad Zurzach. Terugreis gedeeltelijk volgens Rheinradweg en route Hans Reitsma: Bad Zurzach – Basel – Strasbourg – Mainz – Koblenz – Köln - Roermond – Alphen aan den Rijn.

Actief sinds 15 April 2015