Dag 3. Woensdag 27 mei. - Reisverslag uit Laak, Nederland van Bert Penning de Vries - WaarBenJij.nu Dag 3. Woensdag 27 mei. - Reisverslag uit Laak, Nederland van Bert Penning de Vries - WaarBenJij.nu

Dag 3. Woensdag 27 mei.

Blijf op de hoogte en volg Bert

27 Mei 2015 | Nederland, Laak

Daar ben ik weer met een verslagje vanaf de tablet.
Goed geslapen in het gasthuis te Veghel.
Ontbijt gedaan en Joke ondertussen een lunchpakket voor mij gemaakt.
Na de koffie vertrokken om 10.00 uur.
De zon kwam door en het was weer lekker om te fietsen.
Veel langs de Zuid Willemsvaart gereden tot Nederweert en door naar Ohé en Laak.
Tent opgezet bij camping Sangershoeve.
Vandaag 76 km gereden.
Nu de boel klaarleggen om straks te slapen in de nieuwe slaapzak (afwachten of deze warm genoeg is ).
groetjes en weer tot .........?

• 27 Mei 2015 - 21:28

Arie En Joke:

Hallo Bert,
    Het was heel gezellig dat jij bij ons bent blijven overnachten. We vonden het ook heel leuk om te zien hoe jij bepakt en gezakt op weg ging. We hebben nog meer bewondering voor je fietstocht gekregen. Toch weer heel wat km's gereden vandaag. Het weer was inderdaad prima. Nu maar lekker slapen en morgen verder het avontuur tegemoet. Geniet er maar van.

• 29 Mei 2015 - 12:06

Riny:

Hoi Bert,

Zo te lezen zit de vaart er al weer in. Morgen de grens over? Zus Joke heeft je wel erg in de watten gelegd.
    Het is te hopen voor je, dat je nog veel "zussen Jokes" mag tegenkomen. Dan gaat alles gesmeerd.
    Hou je goed en kijk goed uit.
    Gr. Hans en Riny

• 29 Mei 2015 - 20:02

Gerda En Henk:

Hoi Bert,
    We hopen dat het weer bij jou beter is als bij ons. Het traject over de oude spoorbaan zal je wel (bijna) hebben bereikt. Je hebt al een paar leuke foto's gemaakt. Trap in ieder geval rustig door en wij hopen dat je geen lekke banden oploopt.
    Groetjes Gerda en Henk

• 01 Juni 2015 - 10:32

Wim:

Hoi Bert,

Eindelijk een berichtje van ons. Succes met de tocht, hou alles heel en geniet ervan.

groetjes Joke en Wim

• 01 Juni 2015 - 20:19

Tina:

Hoi Bert, je bent nu alweer een paar dagen onderweg!! Las net je verslagen en dat klinkt allemaal goed geregeld!! En het fietsen? De foto's vind ik altijd leuk te zien, dan neem je ons een beetje mee op reis!! Een hoop km's ook! Goed bezig!! Tot gauw weer en enjoy!' Ook een knuffel van onze kleine man!

Bert

Deze fietsreis gaat van Alphen aan den Rijn (NL) naar Bad Zurzach (CH). Vertrek rond 25 Mei. Heenreis volgens route Paul Benjaminse: Alphen aan den Rijn – Veghel – Maastricht – Luxemburg – Metz – Basel – Bad Zurzach. Een paar dagen/nachten bij Charlotte en Peter in Bad Zurzach. Terugreis gedeeltelijk volgens Rheinradweg en route Hans Reitsma: Bad Zurzach – Basel – Strasbourg – Mainz – Koblenz – Köln - Roermond – Alphen aan den Rijn.

Actief sinds 15 April 2015