Alles staat klaar. - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Bert Penning de Vries - WaarBenJij.nu Alles staat klaar. - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Bert Penning de Vries - WaarBenJij.nu

Alles staat klaar.

Blijf op de hoogte en volg Bert

24 Mei 2015 | Nederland, Alphen aan den Rijn

De tassen zijn ingepakt, morgen de laatste restjes uit de koelkast erbij en dan hopen op droog weer morgen.
De eerste camping wordt in Acquoy (deze is ook aangedaan op de reis naar Rome in 2013).
Tot later....

• 24 Mei 2015 - 18:18

Inge:

Hee lieve schat, ik hoop dat je veel plezier hebt en alles goed gaat onderweg!
    Kus

• 25 Mei 2015 - 10:12

Arie En Joke:

Hallo Bert,

Heel veel succes met deze 3e lange fietstocht. Dat alles maar goed mag gaan en je er weer heel veel plezier aan beleeft. Leuk dat Veghel op je route ligt en je bij ons komt overnachten. In het zuiden wordt het weer alleen maar beter en dat is een goed vooruitzicht.

• 25 Mei 2015 - 14:32

Danielle:

Hoi Pap,
    We hebben je net voor de 3e keer uitgezwaaid. Het begint gewoon te worden hihi.
    Heel veel suc6 en veel plezier. Tot op social media xxxxxx

Bert

Deze fietsreis gaat van Alphen aan den Rijn (NL) naar Bad Zurzach (CH). Vertrek rond 25 Mei. Heenreis volgens route Paul Benjaminse: Alphen aan den Rijn – Veghel – Maastricht – Luxemburg – Metz – Basel – Bad Zurzach. Een paar dagen/nachten bij Charlotte en Peter in Bad Zurzach. Terugreis gedeeltelijk volgens Rheinradweg en route Hans Reitsma: Bad Zurzach – Basel – Strasbourg – Mainz – Koblenz – Köln - Roermond – Alphen aan den Rijn.

Actief sinds 15 April 2015