Woensdag avond 10 juni - Reisverslag uit Bad Zurzach, Zwitserland van Bert Penning de Vries - WaarBenJij.nu Woensdag avond 10 juni - Reisverslag uit Bad Zurzach, Zwitserland van Bert Penning de Vries - WaarBenJij.nu

Woensdag avond 10 juni

Blijf op de hoogte en volg Bert

10 Juni 2015 | Zwitserland, Bad Zurzach

Hallo allemaal,
Dit is mijn laatste avond in Bad Zurzach bij Charlotte en Peter.
Vandaag heerlijk gerelaxt in het termalbad.

Morgen vertrek ik weer richting Basel, dan naar Mainz en vandaar naar Roermond en weer naar Alphen aan den Rijn.
Ik heb 4 geweldige dagen gehad, uitgerust en goed verwend.
De fiets met tassen staat klaar in de garage.

Charlotte en Peter nogmaals bedankt voor het verblijf bij jullie.
xxx van Bert.

• 12 Juni 2015 - 21:14

Riny:

Hoi Bert,
    Vind je het niet jammer om nu al terug te gaan? Het reizen/fietsen duurt nu langer dan het ontspannen.
    Bedankt voor je kaart uit Basel. Die kwam vanmorgen.
    Tot thuis.
    Groetjes Riny

Bert

Deze fietsreis gaat van Alphen aan den Rijn (NL) naar Bad Zurzach (CH). Vertrek rond 25 Mei. Heenreis volgens route Paul Benjaminse: Alphen aan den Rijn – Veghel – Maastricht – Luxemburg – Metz – Basel – Bad Zurzach. Een paar dagen/nachten bij Charlotte en Peter in Bad Zurzach. Terugreis gedeeltelijk volgens Rheinradweg en route Hans Reitsma: Bad Zurzach – Basel – Strasbourg – Mainz – Koblenz – Köln - Roermond – Alphen aan den Rijn.