Vandaag 1 juni. - Reisverslag uit Metz, Frankrijk van Bert Penning de Vries - WaarBenJij.nu Vandaag 1 juni. - Reisverslag uit Metz, Frankrijk van Bert Penning de Vries - WaarBenJij.nu

Vandaag 1 juni.

Blijf op de hoogte en volg Bert

01 Juni 2015 | Frankrijk, Metz

Ben aangekomen in Metz.
Verslag komt later.

• 01 Juni 2015 - 22:17

Hans:

Hoi Bert, je schiet al aardig op. Vandaag in Metz gearriveerd! Ondanks de vele "vals platten", en tegenwind maak je lange afstanden elke dag. Ik doe het je niet na. Doe voorzichtig, geen panne en geniet van de mooie omgeving. Groetjes, Hans

• 02 Juni 2015 - 12:24

Arie En Joke:

Fijn om weer wat van je te horen. Het is wel afzien voor je geweest. Heb je geen spierpijn? Echt weer wat voor jou, om koffie te drinken bij 3 meiden en dan ook nog een koek erbij. Leuk verzetje. Aan aandacht geen gebrek! Jammer dat je glas kapot is, moet je nog op zoek naar een andere. Wellicht aankloppen bij de volgende camper. Succes met je fietstocht en let goed op jezelf. Liefs.

• 02 Juni 2015 - 17:58

Ton:

Hoi Bertino,

Ik had al een keer eerder gereageerd maar was opeens de tekst kwijt en weer opnieuw beginnen ontbrak me aan tijd. Maar je rijdt wel weer veel kilometers op en dag het zweet breekt me al uit bij
    de gedachte dat wij misschien nog en keer naar Santiago gaan fietsen.
    Het zal de jeugd in je wel zijn en jij hebt geen zadelpijn!! Maar als ik je verslag lees dan heb je het behoorlijk naar je zin en koffie drinken bij drie meiden is echt weer iets van jou, doet me herinneren dat je op een camping in Duitsland vroeg of we even mochten lunchen bij Hollanders onder de luifel dat leverde ons ook een kop koffie op. Langs die spoorbaan lijkt me super om te fietsen lekker stil en een beetje eenzaam. Fijne slaapzak he daar krijg je het niet snel koud in en jij zeker niet bikkel.
    Ik hoop echt dat we samen nog eens een rit gaan maken, dat is mij toen heel goed bevallen.
    Misschien leuk om te weten onze vlonder is af en staat er strak bij.( 3 dagen werk waarvan een dag met Bas anders had het nog langer geduurd) dus haal je hengel maar voor de dag.
    Nou nog veel mooie kilometers veel afdalen en veel wind in de rug !
    Groetjes Ton.

Bert

Deze fietsreis gaat van Alphen aan den Rijn (NL) naar Bad Zurzach (CH). Vertrek rond 25 Mei. Heenreis volgens route Paul Benjaminse: Alphen aan den Rijn – Veghel – Maastricht – Luxemburg – Metz – Basel – Bad Zurzach. Een paar dagen/nachten bij Charlotte en Peter in Bad Zurzach. Terugreis gedeeltelijk volgens Rheinradweg en route Hans Reitsma: Bad Zurzach – Basel – Strasbourg – Mainz – Koblenz – Köln - Roermond – Alphen aan den Rijn.

Actief sinds 15 April 2015