Voorbereiding-2 - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Bert Penning de Vries - WaarBenJij.nu Voorbereiding-2 - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Bert Penning de Vries - WaarBenJij.nu

Voorbereiding-2

Blijf op de hoogte en volg Bert

12 Mei 2015 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Vandaag de fiets helemaal nagezien, schoongemaakt en gesmeerd.
De tassen staan in de logeerkamer en alles ligt nog op het bed om het weer in te ruimen.
De route heen en terug is compleet in de Garmin gezet, dus verdwalen gaat niet lukken. (hoop ik)
Over 13 dagen ga ik dan vertrekken.
tot later............

• 12 Mei 2015 - 21:57

Gudo:

Heel veel plezier Bert!

• 13 Mei 2015 - 12:15

Danielle:

Het aftellen is weer begonnen. Succes met de voorbereidingen en wij komen je natuurlijk uitzwaaien.
    Kusjes van Fran, Danielle en Michael

Bert

Deze fietsreis gaat van Alphen aan den Rijn (NL) naar Bad Zurzach (CH). Vertrek rond 25 Mei. Heenreis volgens route Paul Benjaminse: Alphen aan den Rijn – Veghel – Maastricht – Luxemburg – Metz – Basel – Bad Zurzach. Een paar dagen/nachten bij Charlotte en Peter in Bad Zurzach. Terugreis gedeeltelijk volgens Rheinradweg en route Hans Reitsma: Bad Zurzach – Basel – Strasbourg – Mainz – Koblenz – Köln - Roermond – Alphen aan den Rijn.

Actief sinds 15 April 2015